2007年10月7日日曜日

Happy

Yes! My lap top was found!!!!!!!!!

I heard that a kind man Brought it to my room. Thank you.

This week, I was a little lazy about studying. I have to think the reason why I came here again.
The rest of time I can stay here is 7 months.

Do my best.

5 件のコメント:

yuki さんのコメント...

良かったねー!!
pcは大事やから肌身離さず持っとかなアカンよー!笑
きみちゃんより

よかったなー!!
俺も気ぃつけることにするよ。
今回は同じアラバマのきみちゃんにもコメント書いてもらったわ!
去年クラス一緒やったんやな?
頑張ってね!!

chigi さんのコメント...

That was wonderful!!
He was so nice, who brought your PC to your room.
You were so lucky!!
This rarely happens, I think.
Be careful not to steal anything again from now on!!
See you.

nepal さんのコメント...

(to kimiko)貴重なアドバイスありがとう笑!!悠輝をどうかよろしくお願いします。
(to yuki)まさか悠輝がきみこ(漢字忘れた!)と一緒だったとは!彼女を頼んださ :-D

二人とも大変だけど頑張って。俺も負けないようにガンバらせていただきます。残り7ヶ月だ!!

nepal さんのコメント...

(to chigi)
本当その人niceやわ。名前を名乗らないところもまたカッコイイわ!

キサバニー さんのコメント...

よかよか♪おめでとう