2007年8月29日水曜日

Busy

I have a lot of work to do(a lot of reading, writting, making speech, 2 big project-group work-at the end of the semester). To be truth, I don't know if I can pass the exam, and I can succeed.

But I have to do! In this university, almost of all students study hard everyday.

I must follow their example, and I have to do so to catch up with them.

Just do it, I can do it well( I THINK).

6 件のコメント:

Good Speed さんのコメント...

ユウキ 頑張ってるな!
さすがや!俺も今歴史について勉強してるけどほんまにたいへんやわ。
ユウキも授業始まってクソ忙しいやろうけどここで頑張って力つけよな!

nepal さんのコメント...

Thank you Fukutaro. Ganbaro!

chigi さんのコメント...

なんとかなるよ(笑)
でも、パスしようって考えよりいい成績残そうって考えたほうがいい気がする。
やる気が違うもん!
アメリカ人(or 授業)についていくって感じじゃなくて、置き去りにするぐらいの気持ちで!
お互い頑張ろう!

yuki さんのコメント...

もうやるしかないさ!ほんまにJust do it!やね。

ここ最近英語が続いてるけど、もしかして英語ブログに変身??
Skypeなかなかいないからみんなちょっと心配してたぞー!

nepal さんのコメント...

Thank you tatsuro! enjoy your weekend:-)

nepal さんのコメント...

I'm just not in a situation I can use my laptop, because I've been living in library for a week.hahaha:-}